Hanketeade: “Mobiilsete generaatorite ostmine 2025”
Tõrva Vallavalitsus kutsub osalema hanke "Mobiilsete generaatorite ostmine 2025" pakkumismenetlusel.
1. ÜLDOSA
1.1 Hankija: Tõrva Vallavalitsus, registrikood 77000418, Kevade 1, Tõrva linn, 68605 Tõrva vald, Valgamaa.
1.2 Hanke nimetus: „Mobiilsete generaatorite ostmine 2025" .
1.3 Hanketeate küsimustele vastab vallamajanduse osakonna juhataja Tõnu Jaansalu tel +372 515 6243, 766 5312 või e-posti aadressil tonu@torva.ee .
1.4 Pakkumine vormistada eesti keeles ja pakkumise rahaühikuks on euro.
1.5 Pakkumine tuua Tõrva Vallavalitsusse aadressil Kevade 1, Tõrva linn, 68605 Tõrva vald või saata digitaalselt allkirjastatuna aadressile tonu@torva.ee.
2. HANKE TÄHTPÄEVAD
2.1 Pakkumuste esitamiste tähtaeg: 30 juuni 2025 kell 09.00.
2.2 Hankelepingu täitmise tähtaeg: hiljemalt 2 kuud peale lepingu sõlmimist.
3. TEHNILINE KIRJELDUS
Käesoleva hankega ostetakse Tõrva valda kriisivalmiduse suurendamiseks kaks mobiilset generaatorit. Generaatorid on eraldi haagistel
Tingimused haagistele:
- Haagis peab olema kasutatav liikluses (number, arvel)
- Haagise suurus vastav paigaldatud generaatorile
- Haagise sild vedrustusega
Tingimused generaatoritele:
- Vastavus Stage V nõuetele, pakkuja esitab tõendi
- Pidev võimsus min. 20 kVA, lühiajaline võimsus min 22 kVA
- 3 faasi
- Diiselmootor (välja tuua mootori mark). Tellija eelistab tuntud tootjaid, millel on olemas Eestis tehniline tugi, palume pakkumises välja tuua)
- Tööstuslik heitgaaside summuti
- Plokisoojendus
- Automaatne käivituspaneel, ümberlülituspaneel
- Mürasummutav ja ilmastikukindel korpus
- Vaikne generaator, maksimaalne müratase 66 dBA
- Väljavõtted (min. jõupistik 32A, jõupistik 16A, väljavõte 220V)
- Garantii 2 aastat
Hankija jätab endale õiguse tutvuda pakutava seadmega enne lepingu sõlmimist. Kui seade ei vasta hankija ootustele, on õigus lepingust taganeda
4. PAKKUMUSTE HINDAMINE
4.1 Pakkuja hankemenetlusest kõrvaldamise alused
4.1.1 Pakkujal ei või olla õigusaktidest tulenevate riiklike maksude ega sotsiaalkindlustuse maksete võlga ega tähtpäevaks tasumata jäetud maksusummalt arvestatud intressi (edaspidi maksuvõlg). Eestis registreeritud pakkuja puhul kontrollib maksuvõla puudumist hankija ise. Välisriigis registreeritud pakkuja peab hankija täiendaval nõudmisel esitama oma asukohariigi vastava pädevusega ametiasutuse tõendi eelpool nimetatud asjaolude puudumise kohta, kui neid andmeid ei ole hankijal võimalik kontrollida andmekogus olevate avalike andmete põhjal.
4.1.2 Kui pakkujal esinevad kõrvaldamise alused, kõrvaldab hankija pakkuja riigihankest ja teeb sellekohase põhjendatud kirjaliku otsuse.
4.2 Pakkuja kvalifitseerimine
4.2.1 Pakkuja peab olema registreeritud Eesti äriregistris või asukohamaa asjaomases registris.
4.2.2 Eelnev kogemus analoogsete generaatorite müügil (vähemalt kaks korrektselt teostatud lepingut ajavahemikus 2022 – 2025). Pakkuja esitab nimekirja lepingutest koos teabega nende maksumuse, kuupäevade ja teiste lepingupoolte kohta (riigihanke korral näidata viitenumbrid).
4.2.3 Pakkuja kirjeldab tehnilise toe (varuosade saadavus, hooldus ja remonditööde kohad)
4.2.4 Hankija kontrollib pakkuja vastavust kvalifitseerimistingimustele. Hankija kvalifitseerib pakkujad, kelle kvalifikatsioon vastab hanketeates seatud pakkuja kvalifitseerimistingimustele ja jätab pakkuja, kelle kvalifikatsioon ei vasta hanketeates seatud kvalifitseerimistingimustele, kvalifitseerimata.
4.2.5 Pakkuja kvalifitseerimise või kvalifitseerimata jätmise kohta teeb hankija põhjendatud kirjaliku otsuse.
4.2.6 Hankija võib kontrollida pakkumuste vastavust hanketeates esitatud tingimustele ning hinnata vastavaks tunnistatud pakkumusi enne pakkujate suhtes kõrvaldamise aluste puudumise ja kvalifikatsiooni kontrollimist. Sellisel juhul kontrollib hankija kõrvaldamise aluste puudumist ja kvalifikatsiooni vaid edukal pakkujal (nn pöördmenetlus).
4.3 Läbirääkimised
4.3.1 Hankijal on õigus pidada pakkujatega läbirääkimisi eesmärgiga leida hankija jaoks sobivam hanke tulemus. Läbirääkimised võivad hõlmata kõiki hankija poolt esitatud tingimusi ja samuti ka pakkumuse maksumust ja sõlmitava hankelepingu projekti tingimusi. Sealhulgas on hankijal õigus muuta tehnilisi nõudeid. Läbirääkimiste käigus võib hankija anda pakkujatele võimaluse muuta oma pakkumust.
4.3.2 Läbirääkimiste pidamine ei ole hankija jaoks kohustuslik ning juhul kui hankijal läbirääkimiste vajadust ei teki, võib ta teha otsused pakkumuste kohta, sh otsuse pakkumuse edukaks tunnistamise kohta ilma läbirääkimisi pidamata. Läbirääkimised on konfidentsiaalsed.
4.4 Pakkumuste vastavuse kontrollimine
4.4.1 Hankija kontrollib pakkumuste vastavust hanketeates esitatud tingimustele.
4.4.2 Hankijal on õigus küsida pakkujalt esitatud pakkumuse kohta täpsustavaid andmeid ja täiendavaid selgitusi.
4.4.3 Hankija tunnistab pakkumuse vastavaks, kui see vastab hanketeates sätestatud nõuetele. Hankija võib tunnistada pakkumuse vastavaks, kui selles ei esine sisulisi kõrvalekaldeid hanketeates nimetatud tingimustest. Hankija teeb pakkumuse vastavaks tunnistamise kohta sellekohase põhjendatud kirjaliku otsuse.
4.4.4 Hankija lükkab pakkumuse tagasi, kui pakkumus ei vasta hanketeates seatud nõuetele või kui pakkuja ei esita tähtajaks hankija nõutud selgitusi või kui pakkuja selgituste põhjal ei ole võimalik üheselt hinnata pakkumuse vastavust hanketeates esitatud tingimustele. Hankija teeb pakkumuse tagasilükkamise kohta põhjendatud kirjaliku otsuse.
4.5 Kõigi pakkumuste tagasilükkamine ja hankemenetluse kehtetuks tunnistamine
4.5.1 Hankijal on õigus kõik esitatud või vastavaks tunnistatud pakkumused tagasi lükata igal ajal enne hankelepingu sõlmimist vastavalt RHS §-s 116 lg 1 sätestatule või kui: 1) hanke käigus muutuvad hanke väljakuulutamise eeldused, mis muudavad hanke realiseerimise võimatuks (hankija eelarveliste vahendite kärpimine, vms) või 2) hankelepingu sõlmimine on muutunud võimatuks või ebaotstarbekaks.
4.5.2 Kõigi pakkumuste tagasilükkamisel teeb hankija sellekohase põhjendatud otsuse.
4.5.3 Hankija võib põhjendatud vajaduse korral omal algatusel hankemenetluse kehtetuks tunnistada. Põhjendatud vajaduseks võib olla eelkõige, kuid mitte ainult: 1) kui tekib vajadus hankelepingu eset olulisel määral muuta; 2) kui hanke läbiviimise aluseks olevad tingimused on oluliselt muutunud ja seetõttu osutub hankelepingu sõlmimine mittevajalikuks või võimatuks; 3) kui hankemenetluses ilmnenud ebakõlasid ei ole võimalik kõrvaldada ega hankemenetlust seetõttu ka õiguspäraselt lõpule viia.
4.5.4 Hankija ei ole vastutav võimaliku kahju eest, mis on seotud kõikide pakkumuste tagasilükkamise või hankemenetluse kehtetuks tunnistamisega.
4.6 Pakkumuste hindamine ja edukaks tunnistamine
4.6.1 Hankija arvestab majanduslikult soodsaima pakkumuse väljaselgitamisel käesolevas hankes ainult pakkumuse hinda ja tunnistab edukaks kõige madalama hinnaga pakkumuse.
5. HANKELEPINGU SÕLMIMINE JA TINGIMUSED
5.1 Pakkuja kohustub talle edastatud hankelepingu allkirjastama ning tagastama allkirjastatud hankelepingu hiljemalt 3 (kolme) tööpäeva jooksul hankelepingu edastamisest arvates. Kui
edukaks tunnistatud pakkuja võtab oma pakkumuse enne hankelepingu sõlmimist tagasi või ei allkirjasta hankelepingut hankija antud tähtaja jooksul, on hankijal õigus lähtuda RHS §-st 119.
5.2 Maksetingimused: maksed teostatakse peale tööde vastuvõtmist ja kirjalikult vormistatud üleandmise-vastuvõtmise akti alusel. Ettemaksu ei kohaldata.