Hanketeade "Riiska linnaosas kõnnitee ehitamine 2025"

Tõrva Vallavalitsus kutsub osalema hanke "Riiska linnaosas kõnnitee ehitamine 2025" pakkumismenetlusel.
 
1. ÜLDOSA
1.1 Hankija: Tõrva Vallavalitsus, registrikood 77000418, Kevade 1, Tõrva linn, 68605 Tõrva vald, Valgamaa.
1.2 Hanke nimetus: „Riiska linnaosas kõnnitee ehitamine 2025".
1.3 Hanketeate küsimustele vastab vallamajanduse osakonna juhataja Tõnu Jaansalu tel +372 515 6243, 766 5312 või e-posti aadressil tonu@torva.ee.
1.4 Pakkumine vormistada eesti keeles ja pakkumise rahaühikuks on euro.
1.5 Pakkumine tuua Tõrva Vallavalitsusse aadressil Kevade 1, Tõrva linn, 68605 Tõrva vald või saata digitaalselt allkirjastatuna aadressile tonu@torva.ee.
 
2. HANKE TÄHTPÄEVAD
2.1 Pakkumuste esitamiste tähtaeg: 26. mai 2025 kell 11.00.
2.2 Hankelepingu täitmise tähtaeg: hiljemalt 2 kuud peale lepingu sõlmimist.
 
3. TEHNILINE KIRJELDUS
Käesolevaga kavandatakse rajada Riiska linnaosa kõnnitee
1. Asukoht on Tõrva linnas Riiska linnaosas (Riiska õueala, katastritunnus 82303:001:0360, Ehitaja 2 ees haljasalal olev kõnnitee).
Olemasolev olukord: liiva, kruusa ja mullasegune kate; mõõdud 95m * 2,5m (kindlasti palume enne pakkumuse esitamist üle mõõta)
 
Kavandatavad tööd:
  • olemasoleva kihi väljakaeve koos äraveoga;
  • aluse ehituses kasutada min 30 cm liiva (filtratsioon min 1m/p) ja 15 cm killustikku;
  • aluse kandevõime mõõdistada (min 140 MPa);
  • pakkuja peab lahendama teede vertikaalkalded ja andma profiili sademevete äravooluks;
  • sängituskiht;
  • tänavakivide paigaldus;
  • põhimaht on hall tänavakivi 200*100*60;
  • kõnnitee servas kasutada äärekivi, samuti tee otstes. Valga 60 ees kõnnitee kivi viia kokku Mõmmiku kõnniteega;
  • kõnnitee servade viimistlemine.
Pakkujal on kohustus enne pakkumuse esitamist üle mõõta tööde reaalsed mahud.
 
4. PAKKUMUSTE HINDAMINE
4.1 Pakkuja hankemenetlusest kõrvaldamise alused
4.1.1 Pakkujal ei või olla õigusaktidest tulenevate riiklike maksude ega sotsiaalkindlustuse maksete võlga ega tähtpäevaks tasumata jäetud maksusummalt arvestatud intressi (edaspidi maksuvõlg). Eestis registreeritud pakkuja puhul kontrollib maksuvõla puudumist hankija ise. Välisriigis registreeritud pakkuja peab hankija täiendaval nõudmisel esitama oma asukohariigi vastava pädevusega ametiasutuse tõendi eelpool nimetatud asjaolude puudumise kohta, kui neid andmeid ei ole hankijal võimalik kontrollida andmekogus olevate avalike andmete põhjal.
4.1.2 Kui pakkujal esinevad kõrvaldamise alused, kõrvaldab hankija pakkuja riigihankest ja teeb sellekohase põhjendatud kirjaliku otsuse.
4.2 Pakkuja kvalifitseerimine
4.2.1 Pakkuja peab olema registreeritud Eesti äriregistris või asukohamaa asjaomases registris.
4.2.2 Pakkuja peab olema nõuetekohaselt registreeritud majandustegevuse registris (MTR) ning omama registreeringut ehitamise tegevusalal. Hankija kontrollib iseseisvalt Eestis asuva äriühingu registreeringuid päringuga MTR elektroonilises andmebaasis (tõendit esitama ei pea).
4.2.3 Eelnev kogemus analoogsete tööde teostamisel (vähemalt kaks korrektselt teostatud lepingut ajavahemikus 2019 – 2025). Pakkuja peab käesoleva hanke algamisele eelneva 60 kuu jooksul olema teostanud vähemalt 2 (kaks) sarnast ehitustööd. Pakkuja peab olema nimetatud tööd teostanud sõlmitud lepingute ja hea tava kohaselt. Pakkuja esitab nimekirja lepingutest koos teabega nende maksumuse, kuupäevade ja teiste lepingupoolte kohta (riigihanke korral näidata viitenumbrid).
4.2.4 Hankija kontrollib pakkuja vastavust kvalifitseerimistingimustele. Hankija kvalifitseerib pakkujad, kelle kvalifikatsioon vastab hanketeates seatud pakkuja kvalifitseerimistingimustele ja jätab pakkuja, kelle kvalifikatsioon ei vasta hanketeates seatud kvalifitseerimistingimustele, kvalifitseerimata.
4.2.5 Pakkuja kvalifitseerimise või kvalifitseerimata jätmise kohta teeb hankija põhjendatud kirjaliku otsuse.
4.2.6 Hankija võib kontrollida pakkumuste vastavust hanketeates esitatud tingimustele ning hinnata vastavaks tunnistatud pakkumusi enne pakkujate suhtes kõrvaldamise aluste puudumise ja kvalifikatsiooni kontrollimist. Sellisel juhul kontrollib hankija kõrvaldamise aluste puudumist ja kvalifikatsiooni vaid edukal pakkujal (nn pöördmenetlus).
4.3 Läbirääkimised
4.3.1 Hankijal on õigus pidada pakkujatega läbirääkimisi eesmärgiga leida hankija jaoks sobivam hanke tulemus. Läbirääkimised võivad hõlmata kõiki hankija poolt esitatud tingimusi ja samuti ka pakkumuse maksumust ja sõlmitava hankelepingu projekti tingimusi. Sealhulgas on hankijal õigus muuta tehnilisi nõudeid. Läbirääkimiste käigus võib hankija anda pakkujatele võimaluse muuta oma pakkumust.
4.3.2 Läbirääkimiste pidamine ei ole hankija jaoks kohustuslik ning juhul kui hankijal läbirääkimiste vajadust ei teki, võib ta teha otsused pakkumuste kohta, sh otsuse pakkumuse edukaks tunnistamise kohta ilma läbirääkimisi pidamata. Läbirääkimised on konfidentsiaalsed.
4.4 Pakkumuste vastavuse kontrollimine
4.4.1 Hankija kontrollib pakkumuste vastavust hanketeates esitatud tingimustele.
4.4.2 Hankijal on õigus küsida pakkujalt esitatud pakkumuse kohta täpsustavaid andmeid ja täiendavaid selgitusi.
4.4.3 Hankija tunnistab pakkumuse vastavaks, kui see vastab hanketeates sätestatud nõuetele. Hankija võib tunnistada pakkumuse vastavaks, kui selles ei esine sisulisi kõrvalekaldeid hanketeates nimetatud tingimustest. Hankija teeb pakkumuse vastavaks tunnistamise kohta sellekohase põhjendatud kirjaliku otsuse.
4.4.4 Hankija lükkab pakkumuse tagasi, kui pakkumus ei vasta hanketeates seatud nõuetele või kui pakkuja ei esita tähtajaks hankija nõutud selgitusi või kui pakkuja selgituste põhjal ei ole võimalik üheselt hinnata pakkumuse vastavust hanketeates esitatud tingimustele. Hankija teeb pakkumuse tagasilükkamise kohta põhjendatud kirjaliku otsuse.
4.5 Kõigi pakkumuste tagasilükkamine ja hankemenetluse kehtetuks tunnistamine
4.5.1 Hankijal on õigus kõik esitatud või vastavaks tunnistatud pakkumused tagasi lükata igal ajal enne hankelepingu sõlmimist vastavalt RHS §-s 116 lg 1 sätestatule või kui: 1) hanke käigus muutuvad hanke väljakuulutamise eeldused, mis muudavad hanke realiseerimise võimatuks (hankija eelarveliste vahendite kärpimine, vms) või 2) hankelepingu sõlmimine on muutunud võimatuks või ebaotstarbekaks.
4.5.2 Kõigi pakkumuste tagasilükkamisel teeb hankija sellekohase põhjendatud otsuse.
4.5.3 Hankija võib põhjendatud vajaduse korral omal algatusel hankemenetluse kehtetuks tunnistada. Põhjendatud vajaduseks võib olla eelkõige, kuid mitte ainult: 1) kui tekib vajadus hankelepingu eset olulisel määral muuta; 2) kui hanke läbiviimise aluseks olevad tingimused on oluliselt muutunud ja seetõttu osutub hankelepingu sõlmimine mittevajalikuks või võimatuks; 3) kui hankemenetluses ilmnenud ebakõlasid ei ole võimalik kõrvaldada ega hankemenetlust seetõttu ka õiguspäraselt lõpule viia.
4.5.4 Hankija ei ole vastutav võimaliku kahju eest, mis on seotud kõikide pakkumuste tagasilükkamise või hankemenetluse kehtetuks tunnistamisega.
4.6 Pakkumuste hindamine ja edukaks tunnistamine
4.6.1 Hankija arvestab majanduslikult soodsaima pakkumuse väljaselgitamisel käesolevas hankes ainult pakkumuse hinda ja tunnistab edukaks kõige madalama hinnaga pakkumuse.
4.6.2 Kui võrdselt madalaima hinnaga pakkumuse on esitanud mitu pakkujat, selgitatakse edukas pakkumus liisuheitmise teel, mis toimub pakkujate volitatud esindajate juuresolekul. Liisuheitmise koht ja ajakava teatatakse eelnevalt pakkujatele.
 
5. HANKELEPINGU SÕLMIMINE JA TINGIMUSED
5.1 Pakkuja kohustub talle edastatud hankelepingu allkirjastama ning tagastama allkirjastatud hankelepingu hiljemalt 3 (kolme) tööpäeva jooksul hankelepingu edastamisest arvates. Kui edukaks tunnistatud pakkuja võtab oma pakkumuse enne hankelepingu sõlmimist tagasi või ei allkirjasta hankelepingut hankija antud tähtaja jooksul, on hankijal õigus lähtuda RHS §-st 119.
5.2 Maksetingimused: maksed teostatakse peale tööde vastuvõtmist ja kirjalikult vormistatud üleandmise-vastuvõtmise akti alusel. Ettemaksu ei kohaldata.